loading...
باهم بخندیم
یونس بازدید : 31 سه شنبه 05 فروردین 1393 نظرات (0)

قابل توجه دختر خانم هایی که ترشیده شدن یا در حال ترشیده شدن هستن.امسال سال اسبه به امید اینکه شاهزاده رویاها با اسب سفیدبرسه بگین امین(ستاد روحیه دادن به دختران ترشیده)

***

تواین تبلیغات آی فیلم،اون گودزیلاهه 11سال بیشترنداره
لپتاب داره!!!
اونوخ من بااین سنم باهزاربدبختی تونستم مخ باباموبزنم
برام گوشی لمسی بخره...
مسئولین رسیدگی کنن لدفن.!...

***

از وقتي فهميدم كارايي كه به فردا ميندازم هرگز انجام نميدم
.
.
.
ميندازمشون به پس فردا...!

***

به نظر من همونجوري كه ما ايراني ها سه دهه اس با عمو قناد خاطره داريم، آمريكايي هام سه ده اس با جنيفر لوپز و نيكول كيدمن خاطره دارن!!
البته براي ما مربوط به بخش كودك ونوجوان ميشه ولي اونا مربوط به بخش بزرگسال..!!

***

داخل این عصر تکنولژی تو مالزی هواپیما گم میشه
اونوقت وقتی من بچه بودم بابام منو به خاطر گم کردن مدادم 2 شبانه روز کتک میزد:((((

***

به مخاطب خاصم میگم چرا...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
به مخاطب خاصم میگم چرا مث بقیه منو با یه شماره ناشناس امتحان نمیکنی؟؟؟؟
گفت :آخه شکست عشقی میخورم
تو عمرم اینجوری قانع نشده بودم

***

ﺁﺧﺮﻳﻦ ﺑﺎﺭﻯ ﻛﻪ ﻧﻈﺮﻡ ﻭﺍﺳﻪ ﻛﺴﻰ ﻣﻬﻢ ﺑﻮﺩ ﺑﻪ
ﺳﺎﻟﻬﺎ
ﭘﻴﺶ ﺑﺮﻣﻴﮕﺮﺩﻩ ﻛﻪ ﻣﺎﺩﺭﺑﺰﺭﮔﻢ ﺍﺯﻡ ﭘﺮﺳﻴﺪ ﺟﺎﺕُ
ﺍﻳﻨﺠﺎ ﺑﻨﺪﺍﺯﻡ ﻳﺎ ﺍﻭﻥ ﺍﺗﺎﻕ .. ?

***

یه سال گذشت و من هنوز دکمه ویرگول رو تو کیبوردم پیدا نکردم.
.
.
.
هورااااااااا بالاخره پيداش کردم ایناهاش :،،،،،،،،،،،
خدایا شکرت یک سال در گیر این مسئله بودم.!!!

***

آیا میدانستید 1251455 نفر آدم دچار تنبلی مزمن هستند.
یکیشونم خودتی که حتی تعداد اونارو نخوندی.

***

تو ی تحقیقی نوشته بود مردان 1سال از عمر خودرا صرف دید زدن زنان میکنن ولی من فکر کنم تو ایران به نصف عمر هم برسه والا


***

ﺗﻮ TV ﺗﺒﻠﯿــﻐﺎﺕ ﻣﯿﮑﻨﻦ
LG ﺑﻪ ﻣﺸــﺘﺮﯾﺎﻥ ﺑﻪ ﺍﺯﺍﯼ ﻫــﺮ ﮔﻞ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺗﻮ ﺟـﺎﻡ
ﺟﻬﺎﻧــﯽ ﺟﺎﯾﺰﻩ ﻣﯿﺪﻩ
ﺧُﻮ کصافط ﺑﮕــﻮ ﺟﺎﯾﺰﻩ ﻧﻤـﯿﺪﻡ ﺧﻮﺩﺗُﻮ ﺭﺍﺣــﺖ ﮐﻦ
ﺩﮔــــ |:

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 24
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 9
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 11
  • بازدید ماه : 39
  • بازدید سال : 201
  • بازدید کلی : 2,313